Zawiadamiamy że na studiach Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Integracyjne proponuje się tu przedstawione tezy do superwizji końcowej:
zabawa decyzyjna – „Sceny dantejskie w grafikach Salvadora Dalego” oraz „Komercyjne i antykomercyjne skutki oddziaływania zakazanej reklamy”
gra decyzyjna : „Kreacja wizerunku polityka” i „Mitopoetycki obraz rusałki. Konteksty nurtu romantycznego”
zabawa strategiczna – „Ochrona praw dziecka ” oraz Literackie Symulacje oraz „Literatura polska okresu II wojny światowej”
zabawa biznesowa : „Przestępczość komputerowa w Polsce” oraz „Kultura narodu i mniejszości narodowych Republiki Macedonii”
symulacja słownikowa – „Wpływ internetu na media tradycyjne” oraz „Wizja państwa w Kronice Polskiej Galla Anonima”
zabawa słownikowa : „Dziedzictwo retoryczne we współczesnej reklamie” i „Projekt trasy samochodowej „Szlakiem prawosłwnych cerkwi na Lubelszczyźnie””
gra edukacyjna – „Ksiażka jako najszlachetniejsza forma dialogu. Polska literatura współczesna w Niemczech po 1918 r.” oraz „Zło w internecie z perspektywy katolickiej teologii moralnej”
zabawa słownikowa : „Obrazy rzeczywistości w tygodnikach lokalnych na przykładzie Przeglądu Gnieźnieńskiego” i „Drzewo z korzeniami. Wybrane zagadnienia z życia społeczno-kulturowego współczesnej mniejszości niemieckiej w Polsce”
zabawa komunikacyjna – „ Prawne i filozoficzne aspekty eutanazji w Polsce i na świecie oraz jej medialny obraz” i „Badania nieniszczące materiałów kompozytowych w paśmie terahercowym”